,,Oto słowa pieśni wdzięczności, które możecie powtarzać sobie każdego dnia albo możecie stworzyć własne.

Dziękuję za miłość, którą jestem Dziękuję za miłość w moim życiu Dziękuję za miłość, która mnie otacza Dziękuję Dziękuję za cud życia, którym jestem Dziękuję za cud życia, który mnie otacza Dziękuję za dar życia Dziękuję za moje doskonałe ciało, wspaniałe zdrowie i znakomite samopoczucie Dziękuję Dziękuję za obfitość, którą jestem Dziękuję za obfitość, która mnie otacza Dziękuję za bogactwa oraz bogactwo mojego życia Dziękuję za rzekę pieniędzy, która płynie do mnie i przeze mnie Dziękuję Dziękuję za piękno i harmonię Dziękuję za pokój i spokój Dziękuję za niezwykłość Dziękuję za Radość Dziękuję za pasję, ciekawość i fascynację Dziękuję za przywilej, którym jest służenie i dzielenie się darem, którym JESTEM! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Obiecuję wam, że jeżeli każdego dnia z głębi serca będziecie śpiewali tę piosenkę, wasze życie ulegnie zmianie. Najlepiej byłoby, gdybyście śpiewali ją (skomponujcie swoją własną melodię), kiedy się kąpiecie w ciepłej, „pysznej”, bieżącej wodzie. Krystaliczna struktura wody wszystko powiększa. Jednakże wasze słowa będą miały taki sam efekt, jeżeli po prostu powiecie je z serca, gdziekolwiek i kiedykolwiek. Tak to staniecie się obfitością. Pytano mnie: „Komu dziękujemy?”. Dziękujecie waszemu wspanialszemu jestestwu, Wszechświatowi, Bogini/Bogu, Wszystkiemu-Co-Istnieje za wasze uczestnictwo w cudownej kreacji zwanej Życiem”. - P’taah, Jani King ,,Wskazówki na drogę do domu”

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ćwiczenie :Wdychanie energii Ziemi